AGAL reivindica no seu trinta aniversário que o galego «éMundial»

A Associaçom Galega da Língua (AGAL) cumpre 30 anos em 2011, umha idade pouco comum no tecido associativo galego.Para o festejar organiza o éMundial, umha semana de eventos para mostrar que a língua da Galiza é assim, «mundial». Será de 4 a 9 de julho em Santiago de Compostela.

Música, mesas redondas, vídeo, gastronomia, obradoiros de leitura ou roteiros gastronómicos som só algumhas das propostas que decorrerám durante a segunda semana do mês de julho em espaços como o parque de Sam Domingos de Bonaval, a Borriquita de Belém, As Duas, a Casa das Crechas ou a Sala Nasa.

Por éMundial desfilarám pessoas que falam a língua da Galiza com diferentes sabores e musicalidades, mas todas baixo um nexo comum, o idioma. Assim, gente chegada de Angola, de Portugal ou do Brasil, junto com galegos de diferentes ámbitos e o público que participar no evento, porá de relevo o valor internacional da língua galega e a diversidade e riqueza que entesoura.

Artistas e propostas

Durante a semana de atividades programadas participarám no éMundial cantores e grupos de música —como Malandrómeda, Tropico de Grelos ou Uxía—, escritores como Concha Rousia (Galiza) ou Paulo Soriano (Brasil), representantes de festivais como o de poesia do Condado ou de empresas como imaxin|software —especializada em engenharia lingüística—. Ainda, haverá mesas redondas de variada temática, como umha protagonizada por Angola, projeçons audiovisuais, obradoiros de leitura para crianças, conta-contos e várias surpresas mais.

Trinta anos da AGAL

A Associaçom Galega da Língua é umha associaçom sem ánimo lucrativo, legalmente constituída em 1981, que visa a plena normalizaçom do galego-português da Galiza e a sua reintegraçom no ámbito lingüístico a que historicamente pertence: o galego-luso-brasileiro.