Agenda

Jul
5
Sáb
Pregom de Xurxo Souto @ Espaço Central
Jul 5@11:30_12:15
Pregom de Xurxo Souto @ Espaço Central

Xurxo Souto é cantante, acordeonista, escritor, ator, diretor e locutor galego. A ele estám ligados nomes já míticos como o conceito rock bravu ou o programa de rádio Aberto por Reformas. Atualmente trabalha como diretor e apresentador de Música Ambiente, um programa em V Televisión que serve de portal para os músicos emergentes galegos.

 

Sessom Vermu: Terra Morena (GZ) e Rui David (PT) @ Espaço Central
Jul 5@12:15_13:30
  • PrintTerra Morena. Banda de Ourense formada por Xico Paradelo, Heitor Real e Bernardo Marques. Cantam versões do cantor português Zeca Afonso.

 

 

 

  • Rui DavidRui David. Músico do Porto, sobretudo de músicas portuguesas e brasileiras. Tem participado em várias peças de teatro. Também formou parte do projeto CoraSons e em breve gravará o seu primeiro disco.

Bom Barqueiro, de Rui David, no Myspace.

Ateliê de percussom: Paulo Silva (aCentral Folque) @ Espaço Central
Jul 5@13:30_14:30
Ateliê de percussom: Paulo Silva (aCentral Folque) @ Espaço Central

O músico Paulo Silva é natural de Salvador de Bahia (Brasil). Fizo estudos de bateria de jazz con Michael Kuettner na Alemanha e participou em numerosas gravações como bateria, percussionista ou cantante. Desde que mora na Galiza já trabalhou com artistas como Sérgio TannusXosé Manuel Budiño, Odaiko, Uxía, Guadi Galego, Xoán Curiel, Emilio Rúa, Carlos Blanco, Quico Cadaval, Óscar Fernández, Óscar Ibáñez, Mercedes Peón, Jorge Pardo, Kepa Junkera, Socorro Lira, Fred Martins, João Afonso, L.A.R. Legido, Monkillos ou Alejandro Vargas, entre outros.

O ateliê  de percussom que vai impartir contará com ritmos, voz, corpo e também com alguns instrumentos. Será essencialmente umha pequena intruduçom ao mundo da percussão de maneira melódica, divertida e descontraída.

 

Lançamento ‘Quês e porquês do Reintegracionismo’ @ Espaço Central
Jul 5@17:30_18:30

Da autoria, entre outras pessoas, de Eduardo Maragoto, Ramom Flores (que estarám presentes no evento).

Texto da contracapa:

  • Por que escrevedes tam ‘raro’?
  • É necessário ir a Portugal para aprender galego?
  • Quem foi o primeiro reintegracionista?
  • Umha naçom, umha língua?
  • Era Castelao reintegracionista?
  • Sou eu reintegracionista?
  • Por que os portugueses nos falam em castelhano?
  • Quais som os países de língua oficial portuguesa e como escrevem?

 

Estas e muitas outras questões responde este livro, com um tom didático e descontraído. Pensado nom para especialistas em língua mas para a gente do comum, que queira conhecer de primeira mao os quês e os porquês do reintegracionismo. Este movimento de que se pode afirmar, parafraseando Mark Twain, que “os rumores sobre a sua desapariçom fôrom grosseiramente exagerados”.

Quês e o porquês do reintegracionismo

Mesa redonda: Galiza e a sua língua vistas por outros lusófonos @ Espaço Central
Jul 5@18:30_19:30

Galiza nasceu no mundo em língua galego-portuguesa, mas como será que a Galiza é percebida por outros países que compartilham a língua connosco? Sobre este tema conversarám dous portugueses, Hugo Rios e Hugo Nóbrega, ambos sócios da AGAL, e umha brasileira residente em Compostela, Carla Carbatti.

Música ao vivo @ Espaço Central
Jul 5@21:00_Jul 6@0:30
  • 21 h: Xabier Mugardos e Banda (Galiza, Cabo Verde, Brasil)

Xabier MugardosConcerto com composições próprias e versões de música lusófona. João Alberto, compositor brasileiro, guitarrista e produtor musical, tem colaborado com grandes músicos do Brasil. Xabier Mugardos, compositor galego muito relacionado com o mundo musical lusófono, tem seis discos editados e já tivo concertos pola Europa, Galiza e América do Sul.

  • 22 h: Fran  Pérez, Narf (Galiza)

NarfCompositor e intérprete que reparte a sua atividade entre o mundo da cançom, a composiçom e o teatro. Publicou quatro discos baixo nome artístico de Narf: o livro-cd Nas tardes escuras (2013); Alô irmão (2010) com o músico da Guiné Manecas Costa; Totem (2007); Narf, en directo en Compostela (2003). Ademais, realizou o projeto Bumba em 2005, convidando a tocar com ele quatro artistas moçambicanos pertencentes ao grupo Timbila Muzimba.

  • 23 h: Alberto Mvundi (Angola)

Alberto MvundiMúsico angolano, canta as suas lembranças de Angola, e está vinculado à Galiza há muitos anos, por afinidade com a terra, aliás os seus filhos som galego-angolanos.

Comments are closed